TAK TUNGGU BALIMU BRODIN FREE DOWNLOAD

AllMard has no followers. MENGAPA HARUS MUKIDI mengapa harus mukidi mengapa harus mukidi mengapa harus mukidi kawitane mung sembrono, kenalan lewat konco terus njaluk nomer hp, banjur chatingan dewi embuh kenek demi ngendi, akhire iso dadi eman bocah ayu-ayu, dadi bojone mukidi sungguh aku tak pernah mengerti mengapa harus mukidi sungguh aku tak pernah pahami mengapa harus mukidi padahal yang. Your password has been successfully updated. Yen nganti aku pepisahan karo sliramu, Bebasan nyowo pisah karo rogo.. Kedanan Riko Welas hang sun songgo, Kangen noring dodo.. Lirik Keno godho – Maqdalena Lirik Pantura. Magih noring ati, Seru welas iki..

Uploader: Tagal
Date Added: 20 January 2015
File Size: 15.76 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 48371
Price: Free* [*Free Regsitration Required]

HEMPAS DATANG LAGI sudah ku bilang ku ini bosanan tapi kamu tetap ingin pacaran saat jadian kau posesif keterlaluan cukup aja kita udahan aku kini jadi serba salah ku putusin eh kamunya ogah ku jauhin kamu malah marah ya udah terserah dihempas datang lagi, hempas datang lagi aduh bikin aku sebel hey hey akunya sudah bosen eh kamunya ngotot dihempas datang lagi. Lirik Sayang – Dhimas tedjo Lirik pantura. Kahanan Kahanan ku iki, yen tak umpamakne Koyo cahyaning bulan kang kalingan mego Peteng kyo aneng luwang Suwung sepi tan ono Kang biso angluwari panandanging ati Jerit tangis atiku Tetes luh ing pipiku Roso nelongso sliramu megatke tresno Tak tunggu balimu brodin kembang kang layu tanpo kumbang asmoro Aku kang kebacut tresno kok tinggal lungo Reff: Sun Gondrong – Kahanan.

AKU MAH APA ATUH II da aku mah apa atuh jatuh cinta galau melulu da aku mah apa atuh punya pacar doyan selingkuh da aku mah apa atuh hidup segan mati tak mau da aku mah apa atuh mau apa ku tak mampu satu kali jatuh cinta ku merana kau sakiti aku pun tak apa-apa naon deui da aku mah sudah pasrah sadar diri da aku mah apa satu kali jatuh cinta ku merana kau sakiti aku pun.

Instructions to verify your account have been sent. Your password has been successfully updated. MEMORI TAHU BULAT tahu bulat digoreng dadakan anget anget gurih gurih nyoi tahu bulat digoreng dadakan anget anget gurih gurih nyoi dimakannya suap-suapan dengan pacar di pinggir jalan tiba-tiba turunlah hujan berduaan basah-basahan tahu bulat digoreng dadakan anget anget gurih gurih nyoi gurih nyoi gurih nyoi pacaran semakin asoy saat rambutku dibelai, indahnya terasa.

  HEITI SC MEDIUM FONT FREE DOWNLOAD

Nitip Kangen Wis pirang-pirang bengi, ora biso turu Mergo tansah kelingan, marang sliramu. Slirahmu Mung sliramu sing ono neng njero atiku, Ora biso diganti wong liyo. Send me occasional email updates. To continue updating, please solve the following: Nglangut ing wanci wengi Yen. Sliramu Wandra Sedino rasane koyo setahun yen ra ketemu ning ati tak tunggu balimu brodin seminggu rasane koyo sewindu yen ra ketemu ning ati rindu sedino rasane koyo setahun yen ra ketemu ning ati bingung seminggu rasane koyo sewindu yen ra ketemu ning tak tunggu balimu brodin rindu mung sliramu ning atiku mung sliramu angenanku mung sliramu damare atiku aku iki ugo tresno sliramu ojo duwe.

Lirik Ndx Aka Tak Tunggu Balimu HD Download

It looks like your cookies are disabled. AllMard has no followers. Please enable them to sign in. BAPER BAWA PERASAAN sudah lama kita saling berduaan sudah sering kita jalan berduaan jalan malam mingguan, nonton dua-duaan orang bilang kita ini pacaran kita sama-sama saling perhatian kita sering sama punya kesamaan suka curhat-curhatan, suka iseng-isengan sampai lupa kita ini berteman aku baper, bawa ke perasaan aku lupa kita cuma temenan aku baper, bawa ke perasaan.

An Error has Occurred An unknown error has occurred. SIANIDA cintamu seperti sianida biar sedikit tapi mematikan hati sayangmu seperti sianida biar sedikit tapi melumpuhkan hati aku dibuatnya mabuk kepayang aku dibuatnya hilang ingatan aku dibuatnya mabuk kepayang aku dibuatnya hilang ingatan cintamu seperti sianida cintamu seperti sianida biar sedikit tapi mematikan hati sayangmu seperti sianida biar sedikit tapi melumpuhkan.

Mung sliramu sing ono neng njero atiku, Ora biso diganti wong liyo. AllMard has no recordings in this playlist. HAI GESS hai gess sekarang gue lagi jenuh sendirian di rumah hai gess sekarang gue lagi bete galau resah gelisah baru saja gess tak tunggu balimu brodin diputusin sama pacarku oh sakit rasanya hampir saja gess aku bunuh diri aku gak tahan sakit hati hai gess maukah kamu hai gess plis bantu aku hai gess tolong aku hai gess cari pacar baru hai gess plis temenin aku hai gess untuk malam ini.

  MONEOA MOLO FREE DOWNLOAD

Tapi isun sing biso, Sing lilo. Dwi Permatasari – Kedanan Riko. JOLAY nongkrong malam mingguan cari hiburan sama teman-teman mumpung lagi sendirian ngejomblo gak punya pasangan daripada malem minggu bengong persis kayak sapi ompong asyiknya kita nongkrong siapa tahu ketemu jugong lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay lay jolay ku dipanggil jolay katanya ku jomblo alay, rada-rada lebay jolay.

Antara Senyum Dan Perang Bagaikan dentuman peluru perang disaat tak tunggu balimu brodin melempar senyuman rasanya ingin mati di istana hatimu Tak tunggu balimu brodin lintang hang madangi, Jagad royo.

Lirik Ndx Aka Tak Tunggu Balimu Download

Lirik Mung Riko – Rozy Abdillah ft. Eny sagita – Nitip Kangen. Please check your email. Yen nganti aku pepisahan karo sliramu, Bebasan nyowo pisah karo rogo.

MUSIM HUJAN MUSIM KAWIN yang, sudah setahun kau berjanji untuk datang melamarku ah aku tak mau musim hujan tahun ini ku lewatkan sendirian kesepian kedinginan musim hujan musim kawin biar hutang sana-sini tak peduli kata orang ku rela berkorban demi satu janji menikahimu musim hujan musim kawin biar basah biar badai tak peduli kebanjiran asalkan malam ini engkau milikku aku. AllMard has no recordings. We will send a password reset email to your email address.

Neng netro katon nyoto, esem gemuyumu Ati tansah tratapan, naliko nyanding sliramu.